(NEDERLANDSE TAAL) Wildflower Shoulder Bag CAL – Part 1 of 3

Wildflower Shoulder Bag CAL (Part 1 of 3) - Nederlandse |  Free Crochet Purse Pattern by Little Monkeys Crochet

Let op, werd deze inleiding vertaald met Google Translate. Ik heb mezelf niet spreken Nederlands, dus als je merkt dat je verloren binnen het patroon, dan kunt u lid worden van de Facebook-groep. Er zijn veel Nederlandse sprekers bereid om te helpen! Houd er ook rekening mee, commentaren zijn uitgeschakeld voor deze blog post (omdat ik niet in staat zou zijn om ze toch te begrijpen!). Als u patroon hulp nodig hebt, gelieve te posten in de Facebook-groep. 🙂

Veel dank aan Linda Brocks, Nathalie Vanovermeire en Petra Wortel voor al hun harde werk vertaling van de Nederlandse versie!

– – – – – – – – –

Welkom bij deel 1 van de Wildflower schoudertas CAL! Ik heb gewerkt aan dit voor een tijdje en ik ben echt gepompt om eindelijk te beginnen. In de komende 3 weken, gaan we het maken van een prachtige gehaakte tas samen. Als dit de eerste keer dat je hebt gehoord van de CAL, moet u controleren of dit bericht, dat al uw benodigde materialen bevat. Zelfs als je een beetje laat aan de partij, kunt u nog meedoen!

En, vergeet niet toetreden tot de Wildflower schoudertas CAL Facebook Group om je voortgang te delen, krijg tips van anderen, en misschien een vraag beantwoorden of twee jezelf. We zitten in hetzelfde schuitje, en dat is wat maakt het leuk!

Het schema voor de CAL is als volgt:

25 juni: Begin hier! Intro Post en Materials List
2 juli: Part 1, Flower Squares (dit bericht)
9 juli: Part 2, Body van de Zak
16 juli: Part 3, Base, versieringen en Strap
23 juli: Giveaway Winnaars Aangekondigd

Elk patroon post zal duidelijke instructies, behulpzaam foto’s en een goede tutorial video. Wanneer je klaar bent met elke week de opdracht, ga dan naar de Facebook-groep om uw vooruitgang te delen. En vergeet niet om zelf in te voeren in de giveaway, beneden het patroon. Er zullen nieuwe kansen om items per week toe te voegen, dus let op!

de Giveaway

De giveaway is beneden het patroon, dus mis het niet !!

Dus pak je gekozen haak en garen, en laten we aan de slag! (Scroll naar beneden voor het patroon en zelfstudie video!)

TO PRINT: If you wish to print this pattern (for personal use only), you can copy & paste the URL into Printfriendly.com and follow their “click to delete” instructions for removing anything you do not wish to print.

Tutorial Video

Visual leerling? Hier is een handige video. Ik eigenlijk maken het hele plein op de camera, want ik weet dat dit zal de eerste keer dat velen van jullie een vierkant motief eerder hebben gedaan. Als je alleen gaat om de video te gebruiken als referentie, hier is een handige verdeling:

0:39 Round 1
3:48 1st Round of Petals
7:46 Round 2
10:28 2nd Round of Petals
13:03 Rounds 3-7

Video niet opdagen? Probeer de pagina te vernieuwen, en als dat niet werkt, klik hier.

Wildflower Shoulder Bag Deel 1: Wildflower de vierkante motieven.

Belangrijke tips voor je begint: 
(1) Je hebt 6 van deze vierkantjes nodig.
(2) De losse waarmee je begint TELLEN NIET mee ALS STEKEN(stokjes en/of vaste).
(3) Let op ! In de instructies tref je de omschrijving alleen in voorste lus (VL) of alleen in achterste lus (AL) haken. Dit is belangrijk precies zo te doen als omschreven, anders raak je in de problemen bij de opbouw van de bloem.
(4) Je haakwerk wordt nergens gedraaid. Dus gewoon recht zo die gaat rond blijven gaan. 

Begin:
Maak een magische cirkel en haak 2 losse.

Toer 1: Haak 12 stokjes in de magische cirkel. Sluit met een halve vaste (HV) het eerste stokje. (12 stokjes)(de eerste losse tellen niet mee weet je nog?)

Toer 2 de eerste rij bloemblaadjes (VL): 2 l. In dezelfde lus, 2 st, 2l, 1hv. Dit is je eerste blaadje. *hv naar volgende (VL) voorste lus. In dezelfde lus, 2l, 2st, 2l, 1hv herhaal vanaf * na het laatste blaadje sluit je met een hv in de eerste VL (de basis van het eerste blaadje). (12 blaadjes)

Toer 3 (AL) - Je werkt nu achter de bloemblaadjes van toer 2 langs. Maar nu gebruik je de achterste, in toer 2 ongebruikte lussen.: Begin met een halve vaste naar de eerste achterste lus van toer 2. 2l,2 st in dezelfde lus. in elke volgende lus 2 stokjes, sluit met 1hv in het eerste stokje. (24 stokjes)

Op de screenshots van de instructie video zie je de achterzijde na toer 2 en de achterste lussen die je zou moeten hebben voor toer 3 (1ste foto) op de 2e foto toont de achterzijde zoals die eruit zou moeten zien na toer 3.

Toer 4: tweede rij bloemblaadjes (VL): 2l. 1st in dezelfde lus, in de volgende lus 1 st, 2l, hv. *een hv naar volgende lus, 2l, 1 st. In volgende lus 1 st, 2l, hv. Herhaal vanaf * ten sluit met en hv in de eerste VL (de basis van het eerste halve blaadje). (12 blaadjes)

Dit maakt de basis van je bloem compleet, nu gaan we er een vierkant van maken. En ook nu gebruiken we weer de ongebruikte achterste lussen van de vorige toer !

Toer 5 (AL) : Ga met een hv naar de eerste achterste lus van toer 4. begin weer met 2l. En in dezelfde steek *2 st, 2l, 2 st. (dit wordt je hoek) in de volgende twee lussen 1 hst. in de volgende lus een vaste en weer twee lussen met 1 hst. Nu gaan we weer en hoek maken dus herhaal vanaf * Sluit met een hv in het eerste stokje. (pas op dat je niet de losse neemt)

(Vanaf nu mag je gewoon beide v’tjes gebruiken geen gedoe meer met VL en AL)

Toer 6: 1l. Nu in elke steek een hst tot je bij de hoek (2l van vorige toer) komt hier haak je 2 hst,2l, 1hst in de 2l ruimte. Sluit met een hv in het eerste hst. (Je hebt nu 12 hst per zijde).

Toer 7: 1l. In elke steek een hst tot je bij de 2l in de hoek komt. In deze 2l. ruimte wederom 2hst, 2l, 1 hst. Sluit met een hv in eerste hst. ( je hebt nu 15 hst per zijde).

Toer 8: 1l. In elke steek een hst tot je bij de 2l in de hoek komt. In deze 2l. ruimte 2hst, 2l, 1 hst. Sluit met een hv in eerste hst.. ( je hebt nu 18 hst per zijde)

Toer 9: 1l. In elke steek een vaste en in de hoek ruimte’s 1 vaste, 2l, 1 vaste. Sluit de toer met een hv in de eerste v. (je hebt nu 20 vaste per zijde)

Afhechten en draadjes wegwerken.

Vergeet niet om een foto van uw work-in-progress te nemen
en legt deze onder, dan is uw extra items te verzamelen in de giveaway!

Giveaway

Ooit neem een pauze van één van uw vele AVI's, alleen om terug te keren met geen geheugen van wat de grootte haak je met behulp van? Niet meer! Ik zal het weggeven van een set van 4 Little Monkeys Haak WIP Hook Markers drie willekeurig gekozen winnaars! Dus zorg ervoor dat uw inzendingen claimen vandaag en kijken naar nieuwe mogelijkheden om inzendingen elke week krijgen tijdens de CAL.

WIP Hook Markers Giveaway  |   by Little Monkeys Crochet

a Rafflecopter giveaway

Link Up Your Work-In-Progress

Afgewerkt met deze week de opdracht? Maak een foto van uw werk-in-progress en upload het hier voor iedereen te zien! Gewoon naar beneden scrollen naar de blauwe "Voeg uw link toe" knop en volg de aanwijzingen. (Zorg ervoor dat uw voor- en achternaam in de sectie Link titel bevatten om in aanmerking te komen voor de CAL giveaway. Giveaway inzendingen zijn het gevolg van 23 juli, maar u kunt nog steeds koppelen uw AVI's na die datum als je ze wilt pronken!)

[inlinkz_linkup id=538411 mode=1]